Replika S4 Kamera Bulanıklığı

Başlatan estagive61, 22 Temmuz 2014, 03:21:51

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Arkadaşlar bugün yurtdışında bir S4 geldi bana fakat replika galiba kamerası çok kötü. Bunu daha kaliteli hale getirebilirmiyiz acaba. Kamera dışında telefon süper. Yardımlarınızı bekliyorum. Mesajı Paylaş

whatsappta paylaş

  • Android version: 1
  • LCD Driver IC: 1

 Kamera çözünürlüğü düşükse bunu uygulamar ile düzeltemezsin. Kamera değiştirmen gerek ve bu kameranın driverlerinı bulman gerek ayrıca boardına uygun olmalı.
Bu işi tam olarak bilen biriyle durumu çözmen gerek. Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.6
  • LCD Driver IC: LG
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap rom yükleme - Uygun rom][/URL] [URL="Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Araçlar][/URL] [URL="Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap - Preloader - Vcom driverlar][/URL] [URL="Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Kaldırma - Comport Silme][/URL] [URL="Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap kendine uygula yüklenmesi][/URL] [URL="Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Kilidi Şifresi Kırma][/URL] [URL="Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Özelliği Ekleme][/URL] [URL="Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Bulma - Rom paylaşımı][/URL] [br /][br /] Bir teşekkürü bize çok görmeyin.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Kamera çözünürlüğü düşükse bunu uygulamar ile düzeltemezsin. Kamera değiştirmen gerek ve bu kameranın driverlerinı bulman gerek ayrıca boardına uygun olmalı.
Bu işi tam olarak bilen biriyle durumu çözmen gerek.


Çözünürlüğü falan nerden kontrol edebilirim acaba baya kötü çekiyo Mesajı Paylaş
  • Android version: 1
  • LCD Driver IC: 1

BU konuyu incelersen biraz fikir edinimş olursun  Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.4.2
TELEFONA ROM YÜKLEMEDEN ÖNCE MUTLAKA HATASIZ YEDEKLERİNİZİ ALINIZ!!!
KONU AÇMADAN ÖNCE FORUMDA ARAŞTIRMA YAPINIZ!!!
TEŞEKKÜR BUTONUNU KULLANMAYI UNUTMAYINIZ!!!


Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
BU konuyu incelersen biraz fikir edinimş olursun  Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap


Yazıdan pek bişey anlamadım. Acaba bu kamerayı değiştirme şansımız falan varmıdır. Mesajı Paylaş
  • Android version: 1
  • LCD Driver IC: 1

  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 1-hx8389_dsi_vdo_qhd
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Nasıl düzelecek bu meretin kamerası ya telefon süper şarjı falan sabahtan akşama kadar kullanıyorum %30 gidiyo herhangi bi kasma yok herşey çok iyi kamera berbat ya. Kamera yüzünden vermeyi düşünüyorum telefonu. Mesajı Paylaş
  • Android version: 1
  • LCD Driver IC: 1

Sayko arkadaşımıza da camera var ondan isteyiniz Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 1-hx8389_dsi_vdo_qhd
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter