Foursquare sorunu?

Başlatan türke_soldat, 14 Kasım 2013, 13:50:15

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

14 Kasım 2013, 13:50:15 Son düzenlenme: 14 Kasım 2013, 15:56:01 türke_soldat
Arkadaşlar google play'den foursquare indiriliyor fakat giriş yapılınca açmıyor hata veriyor. Bu sorunu çözen var mı?
"cihazınız uygulamalarınızdan bazıları için gerekli olan google play hizmetlerini desteklemiyor" Mesajı Paylaş



kardeşim http://goo.im/gapps/gapps-jb-20130812-signed.zip

bu dosyayı indir sd karta at cwm recovery ile intal from sd kart de ve yükle sorunun düzelecek Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: rambox03 - 15 Kasım 2013, 00:03:34
kardeşim http://goo.im/gapps/gapps-jb-20130812-signed.zip

bu dosyayı indir sd karta at cwm recovery ile intal from sd kart de ve yükle sorunun düzelecek



Gercekten cok basarilisin bilgilerin ve cozumlerin beni etkiledi
Basarilarinin devamini diliyorum ;) Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 1-hx8389_dsi_vdo_qhd

Alıntı yapılan: rambox03 - 15 Kasım 2013, 00:03:34
kardeşim http://goo.im/gapps/gapps-jb-20130812-signed.zip

bu dosyayı indir sd karta at cwm recovery ile intal from sd kart de ve yükle sorunun düzelecek


ben indirdim ama direk zip olarka açmıyor telefonum. ben de de spot s4 var, aynı foursquare sorunu bende de var. :/ Mesajı Paylaş

kardeşim onu zip olarak cwm ile yükle dosyayı zipren cıkarma Mesajı Paylaş

Merhaba dosyayı indiriyorum telefonuma ancak dediğiniz şekilde açamıyorum daha doğrusu dosya hiçbir şekilde açılmıyo ne yapabilirim ?
Mesajı Paylaş

ben dediginiz yapacagım ama tlf root edemiyorum tlf note 3 kore malı lütfen yardım tşkler Mesajı Paylaş

arkadaslar bendede aynı sorun var ve root yapmayı bılmıyorum bı yardımcı olun tel kore malı note 3 Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.3
  • LCD Driver IC: LCD


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter