bu son bide buna cözüm bulun lütfennn

Başlatan galip50, 12 Mayıs 2014, 15:58:12

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Arkadaslar benim telefonumda ayarlara girdiğimde çoğu bölüm açılmıyor. mesela bildirim paneli ayarları hesap ayarları bulut ayarları falan tıkladığımda hiç bişey olmuyor ne bişey açılıyor ne hata veriyor ne çıkıyo ne giriyo hiç bişey. bunun bi çözümü yokmuu?? Mesajı Paylaş


  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 0-otm1283a_hd_boe_bft_4l_vdo_v22

Telefonun ayarılarının olduğu bölümden resim koyarak hangi bölümlere girmediğinide belirtirseniz yardımcı olalım.  Çoğu replika telefonda bazı ayarlar olduğu halde çalışmaz. Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.1.1

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Telefonun ayarılarının olduğu bölümden resim koyarak hangi bölümlere girmediğinide belirtirseniz yardımcı olalım.  Çoğu replika telefonda bazı ayarlar olduğu halde çalışmaz.


Hocam işaretli olan yerlere girmiyo.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 0-otm1283a_hd_boe_bft_4l_vdo_v22

Diğerlerine girmeyebilir ama bildirim paneli ve hesaplar sekmesine girdiğinizde hiç birşey yapmıyor mu yoksa hata mı veriyor. Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.1.1

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Diğerlerine girmeyebilir ama bildirim paneli ve hesaplar sekmesine girdiğinizde hiç birşey yapmıyor mu yoksa hata mı veriyor.


hiç bişey yapmıyor hocam hiç bişey. hiçbirindede Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 0-otm1283a_hd_boe_bft_4l_vdo_v22

Benim telefonda arkadasin kopyasi bende de olmiyor sadece yaziyor ama tikladiginda pencere acilmiyor sendegel hocanin paylastigi turkce hizli rom var onu kurdum sadece turkce oldu sonuc ayni menude var ama acilmiyor Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.2.2.
  • LCD Driver IC: 0-OTM 1283A hd boe_bft_4l_vdo_v22

Arkadaşın da dediği gibi gösterdiğin bölümler (bildirim paneli ve hesaplar font ,kolay mod v.b  )  bunlar mtk telefonlarda açılmaz kardeşim eğer elindeki telefon derlemeyse belki
o bölümler sadece orjinal telefonlarda çalışırki emin ol mtk olan bir telefonda gereksizdirlerde font bildirim paneli veya başka görsel grafiklerde değişiklik yapmak istersen farklı rom programlarıyla değişiklik yapa bilirsin yada Tekyürek hocanın yeni ve hızlı rom adıyla paylaştığı romu kurada bilirsin telefonun uygun olan beğendiğin romu yükleye bilirsin Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 1651651

Baska uyan rom yokki sendefel hocaninkini yukledi suan onu kullaniyorum ses sorunu vardi hallettim o kadar. Dedigim ayarlar bolumunde hic bi farklilik yok

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 0-otm1283a_hd_boe_bft_4l_vdo_v22


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter