LAUNCHER DÜNYASI %100 original

Başlatan mtk444, 05 Şubat 2014, 09:27:09

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Merhaba arkadaşlar
Tüm android kullanıcıları yakından ilgilendiren bir durum. Boşuna rom yükleyip telefonunuzu heba etmeyin. Android telefonunuzu samsung s4-s3-s2 veya Sony xperia - Htc- İphone 4-5 MOTOROLA ve daha pek çok zenin görseliyle orijinal launcher yükleyin. farkı göreceksiniz. üstelik çok kolay yüklemek.

ve işte size louncher dünyası

Huawei P1 Launcher APK (UNPACK):
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

xperia LAUCHER.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

ACER LAUCHER.rar
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

addons for sense
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

DELL STAGE
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

HTC 4 PACK
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

LG HOME
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

LG WİDGETS
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

MUI LAUNCHER
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

MUİ SETTİNG
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

MOTOROLA LAUNCHER
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

YENİ SAMSUNG S4 VE S3 LOUNCHER
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

SENSE LOCK
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

SONY ARC HOME
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

SENSE 3 HOME
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

S3 S4 WİDGETS
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

SAMSUNG S4 S3 LAUNCHER VERSİYON 5
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

LENOVO HOME
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

İPHONE HOME
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Devamı gelecek..

Linkback: LAUNCHER DÜNYASI %100 original


  • Gösterim 11,025 
  • Anroid Uygulamalar Yazılımlar
  • 8 Yanıt




selam arkadaslar elimde bir adet mtk6572 beyaz note 3 var dusunen olursa telefonum 05542279771 izmirdenim bir aylik cihaz

SM-N9006 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Burhan arkadaşım her konuya böyle yorum yazmana gerek yok. Konunun içeriğiyle alakalı değil bi kere. Bu arada @mtk44 hocam bu launcher ve widget ler android 2.3.3 S3 MİNİlerde çalışır mı?
  • Android version: 2.3.3
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Sorunu olan arkadaşlar mesaj veya istek yollayabilir. Nick ini söylerse iyi olur.

nasıl yüklenecek kardeşim bi anlatır mısın bizde teşk butonuna basalım

05 Şubat 2014, 21:10:41 #4 Son düzenlenme: 05 Şubat 2014, 21:14:27 mtk444
Selam arkadaşlar. öncelikle linkten istediğimiz launcherı indiriyoruz. Dosyaların bazıları zip içinde. önce zipten kurtuluyoruz. iki yöntem var.
1-doğrudan indirdiğiniz dosya içinde system -app -içinde çıkan apk dosyasını sd karta kopyalayıp yüklemek.
2- yükleme hatası alan arkadaşlar telefonunuza Root Explorer ı indirip kuruyoruz.  indirdiğiniz dosyanın içinden system app veya apk olarak çıkan dosyamızı Root Explorer yardımıyla kendi telefonumuzun  system - app içine atıyoruz. Ancak attığımız apk dosyasının mevcut launcher ile değiştirilmesine izin vermeyiniz. Bazı android sürümlerinde hatalar çıkabilir dikkat edelim. Daha sonra telefonumuzu yeniden başlatıyoruz. Hepsi bu kadar.

diğer bir soruya cevap

launcherlar android 2.xx ve üstü içindir. Denenmiştir.

Bir dahaki paylaşımlarımda resimli olarak zzengin görsellerle sizlere paylaşımda bulunacağım.


Telefonunu satmak isteyen arkadaşımız forum sitesinde ikinci el adı altında bölümü incelemesini istiyorum.

Root Explorer (File Manager) 3.0 APK buradan indirebilirsiniz.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Hocam Merhaba,

dünden sizi takip ediyorum hiç boş durmuyorsunuz  :gülümse:
sizi tebrik ederim.Bir sorum olacaktı.Özellikle s health ve accu weather ları kurmaya çalıştım hepsindede hata aldım.
bu dosyaların hepsi zipli bunların hangisi zipten çıkarıp kurmak lazım yada hangilerini cwm den zip li kurmak lazım.(540X960-mtk6589)

tşk...

Hocam linkleri tıkladığımda sayfa açılmıyor. Yinede ellerine sağlık
  • Android version: 4.2
  • LCD Driver IC: hjjkhg


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter Paylaş whatsapp

Yasal Uyarı

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.