Wifi direnci nerede?

Başlatan cagatay3346, 30 Kasım 2014, 22:21:43

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

30 Kasım 2014, 22:21:43 Son düzenlenme: 02 Aralık 2014, 12:33:40 dreaman26
herkese merhaba bende 6572 note 3 var ana kart aşağıdaki gibi wayfisi az çektiği için wiyfi anteni yapmak istiyorum ama bir türlü yerini bulamadım acaba bilen varsa gösterebilir mi erini ?
Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Mesajı Paylaş


  • Android version: 4.3
  • LCD Driver IC: ---- should be root shell
Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Aradaşım wifi antenine yakın bi yerdedir,yollarını takip edebilirsen bulursun.Anakart aynıysa belki aşşağıdaki resimler yardımcı olur.




Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.4.2
TELEFONA ROM YÜKLEMEDEN ÖNCE MUTLAKA HATASIZ YEDEKLERİNİZİ ALINIZ!!!
KONU AÇMADAN ÖNCE FORUMDA ARAŞTIRMA YAPINIZ!!!
TEŞEKKÜR BUTONUNU KULLANMAYI UNUTMAYINIZ!!!


Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

kardeşim ben bu resimleri gördüm ama bunu paylaşan arkadaş hiçbir bilgi vermemiş neyin nerde olduğunu göstermemiş yanlış birşey yapıpta telefonu çöp etmek istemiyorum Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.3
  • LCD Driver IC: ---- should be root shell
Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

#3
02 Aralık 2014, 14:22:23 Son düzenlenme: 03 Aralık 2014, 13:12:04 dreaman26
Paylaştığın resimi görebilmem için mesajını düzenlemem gerekti.Resimde direncin olduğu yeri işaretledim aynı anakartatan daha önce incelemiştim ama wifi sorun yoktu ve bu anakartta zaten fabrikasyon kablo var resimde gözüküyo zaten.

Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.4.2
TELEFONA ROM YÜKLEMEDEN ÖNCE MUTLAKA HATASIZ YEDEKLERİNİZİ ALINIZ!!!
KONU AÇMADAN ÖNCE FORUMDA ARAŞTIRMA YAPINIZ!!!
TEŞEKKÜR BUTONUNU KULLANMAYI UNUTMAYINIZ!!!


Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

@cagatay kardeşim aynı telden bende de var. Telin sm-n9000 ise yani n9006 değilse yedek alıp verir misin? Mesajı Paylaş
  • Android version: 2.3.3
Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Sorunu olan arkadaşlar mesaj veya istek yollayabilir. Nick ini söylerse iyi olur.

kardeş benim ki 9006 ama özelliklerini yazarsan belki bulabiliriz çok rom araştırması yapıyorum belki rastlarım Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.3
  • LCD Driver IC: ---- should be root shell
Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Özelliklerini bilmiyorun işte. Neyse yine de saol. Mesajı Paylaş
  • Android version: 2.3.3
Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Sorunu olan arkadaşlar mesaj veya istek yollayabilir. Nick ini söylerse iyi olur.

özelliklerini bilmiyorsan biraz zor telefonun anakartının fotoğrafını çek forma koy belki tanıyan çıkabilir Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.3
  • LCD Driver IC: ---- should be root shell
Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter
 
rom yükledikten sonra telefon wifi ile bağlanmıyor, hata veriyor.

Başlatan umit27

Yanıt: 6
Gösterim: 2926
Son İleti 03 Ekim 2014, 12:44:30
Gönderen: YUSUFF
İPhone 3g wifi güçlendirme (her telefonda işe yara)!!!!!!!!

Başlatan xbox09

Yanıt: 0
Gösterim: 1451
Son İleti 30 Nisan 2015, 15:06:15
Gönderen: xbox09
wifi anteni yapacam yardım

Başlatan cagatay3346

Yanıt: 9
Gösterim: 3098
Son İleti 24 Mayıs 2015, 13:18:02
Gönderen: xbox09
LCD EKRAN KIRILDI NEREDE YAPTIRABİLİRİM YARDIM LUTFEN NOT-3 5.7 MTK 6582

Başlatan tırcıosman54

Yanıt: 0
Gösterim: 1368
Son İleti 02 Kasım 2014, 04:01:49
Gönderen: tırcıosman54