rom yükledikten sonra telefon wifi ile bağlanmıyor, hata veriyor.

Başlatan umit27, 03 Eylül 2014, 16:50:53

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

6575replika samsung s3mini gti8190
rom yükledikten sonra wifi ye girip açıyorum, açılıyor yazıyor daha sonra hata yazıyor. aktif olmuyor yani, yardımcı olabilecek biri var mı Mesajı Paylaş


  • Android version: 4,4,2
  • LCD Driver IC: as

yüklediğin rom uyumsuz paşam başka bi rom indir yükle boş yere uğraşma Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 1-r68180_fwvga_dsi_cmd

Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

6575replika samsung s3mini gti8190
rom yükledikten sonra wifi ye girip açıyorum, açılıyor yazıyor daha sonra hata yazıyor. aktif olmuyor yani, yardımcı olabilecek biri var mı

incele Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Mesajı Paylaş
Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Bir teşekkürü bize çok görmeyin.

Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

yüklediğin rom uyumsuz paşam başka bi rom indir yükle boş yere uğraşma


haklısın. o kadar uğraştım bişey yapamadım tüm denemeler sonuçsuz kaldı Mesajı Paylaş
  • Android version: 4,4,2
  • LCD Driver IC: as

Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

incele Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap


rom yükledim yine aynı. bugün de senin önerdiğini deneyeceğim
Mesajı Paylaş
  • Android version: 4,4,2
  • LCD Driver IC: as

ümit kardes flas ttol yedegm var ama bu flas toolu nasıl yuklıcem braz karısık yardmcı olrmsn bana teamwiwer ıle Mesajı Paylaş

telefon özelliklerini droid tools ile yazarsan kesin çözümü bulabiliriz  :serefeeeee: Mesajı Paylaş
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: 1-ili9806e_fwvga_vdo_dsi
Linklerin Gorulmesine izin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter
 
Acil yardim telefon sim kart goruyor fakat acil arama disi kullanilamiyor

Başlatan Yunus58

Yanıt: 1
Gösterim: 3332
Son İleti 26 Kasım 2014, 00:52:49
Gönderen: Tekyürek
replika samsung galaxy s3 I9300 kilit açma tuşu bozuk telefon kapandı

Başlatan bato4432

Yanıt: 1
Gösterim: 879
Son İleti 02 Şubat 2016, 20:40:08
Gönderen: Onur Kara
GT-I9600 S5 REPLİKA TELEFON ALDIM SÜREKLİ KENDİLİĞİNDEN KAPANIYO LÜTFEN YARDIM

Başlatan katre3535

Yanıt: 1
Gösterim: 2251
Son İleti 02 Ekim 2014, 22:21:49
Gönderen: dreaman26
build.prop dosyası galiba bozuldu telefon açılmıyor. recorvery mod gelmiyor.

Başlatan mrgzl4207

Yanıt: 0
Gösterim: 1222
Son İleti 18 Eylül 2015, 20:59:23
Gönderen: mrgzl4207
samsung s6 g920 guncelleme sonrası telefon brick oldu bi el atında duzeltelim

Başlatan tasan

Yanıt: 3
Gösterim: 785
Son İleti 29 Haziran 2016, 06:02:07
Gönderen: silivriserdar