(https://www.replikacep.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs18.postimg.org%2F4evnojvvd%2FAds_z.jpg&hash=5f24f050480fb591bcd56f573569e5b0a674e5e5) (http://postimage.org/)
telefonu şarja takmıştım bi geldim kapandı anakartı yandı diye düşündüm ama pcye bağladıgımda unkown olarak görüyor tepki yok hiç recovery de açmıyor bunun için driver falan denedim ama bildiğiniz varsa atarmısınız ve çözümünü bilen birisi :yardimyardim: