Android Telefon Yazılım Rom Destek Teknoloji Sitesi

DUYURULAR ve FORUM KURALLARI => Forum Kuralları Haberler => Tartışma, Karşılaştırma ve Öneriler => Konuyu başlatan: FORDCU - 28 Ocak 2015, 20:08:36

Başlık: slm
Gönderen: FORDCU - 28 Ocak 2015, 20:08:36
merhaba arkadaslar iphone 6 fabrıka ayarlarına gırdım atılı olan ımel ı sıldı nasıl ımel ata bılırım yardımcı olurmusunuz tşklerr..
Başlık: Ynt: slm
Gönderen: AdrenaLiN - 28 Ocak 2015, 20:53:57
Google ye iphone 6 mühendislik kodu diye arat kodları dene birisi engineer mode yi açar Telephony bölümünden gprs ye gir orada imei yazıyor yaz kendi imeini
EhPortal 1.39.6 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat