merhaba arkadaslar iphone 6 fabrıka ayarlarına gırdım atılı olan ımel ı sıldı nasıl ımel ata bılırım yardımcı olurmusunuz tşklerr..
Google ye iphone 6 mühendislik kodu diye arat kodları dene birisi engineer mode yi açar Telephony bölümünden gprs ye gir orada imei yazıyor yaz kendi imeini