Herkese merhaba ,
telefonda fifa15-real racing 3- asphalt 8 tarzı oyunları rahatlıkla, kasmadan oynayabiliyorum ama vine da falan dolaşırken donmalar oluyor kasarak izliyorum, istagramda da öyle. Birde sürekli twitter durduruldu hatası alıyorum. Yardımlarınızı bekliyorum .
Ayrıca bu telefona uygun rom bulamadım, varsa bildiğiniz uygun bir rom beklerim :)
Telefon özellikleri :
(https://www.replikacep.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs27.postimg.org%2Fu1gnth8j7%2Ftelefon_zellikleri.jpg&hash=a3997914f1e59ee84354cbf861225a4800f95e00) (http://postimage.org/)
Donanımsal kaynaklanabilir, wifi üzerinden bağlantınız yavaş olabilir, bir çok neden olabilir. İnternet bağlantınızda problem olmadığından emin olmanızı öneririm.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Üye ol Veya Giriş Yap
Donanımsal kaynaklanabilir, wifi üzerinden bağlantınız yavaş olabilir, bir çok neden olabilir. İnternet bağlantınızda problem olmadığından emin olmanızı öneririm.
İnternet bağlantım oldukça iyi. 30 mbit fiberle bağlanıyorum şebekeyle bağlandığımda da aynı sorunu yaşıyorum malesef . Donanımsal olarak bir sorun varsa ne yapabilirim varmıdır bir çözüm ?
Hızlandırıcı programlar kullanmayı deneyebilirsin.
Clean Master
Ccleaner
vb uygulamaları dene bakalım.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Üye ol Veya Giriş Yap
Hızlandırıcı programlar kullanmayı deneyebilirsin.
Clean Master
Ccleaner
vb uygulamaları dene bakalım.
malesef olmadı. sd kartım class 10 -16 gb . Ram'im 1 gm dı . 3 gb a yükselttim ram exp. ile yinede çözüm olmadı. :/