Arkadaşlar bende replika note 3 war. telefondan memnunum. fakat çok büyük olduğu için takas yapıcam. S4 mini İle Takas Yapmayı Düşünüyorum. Kore Malı S4 MİNİ Kullananlar Memnunmusunuz ?? Acil Cevap Yazarsanız Sevinirim.. :yardimyardim:
Eger satarsan alrim rica etsem ozeliklerni fotograflarni atarmsin