Android Telefon Yazılım Rom Destek Teknoloji Sitesi

Alım Satım Bölümü => Satılık İkinci El Android Telefonlar => Konuyu başlatan: By_Slymn - 05 Eylül 2014, 18:54:44

Başlık: Lütfen Çok Acill Bakarmısınız ??
Gönderen: By_Slymn - 05 Eylül 2014, 18:54:44
Arkadaşlar bende replika note 3 war. telefondan memnunum. fakat çok büyük olduğu için takas yapıcam. S4 mini İle Takas Yapmayı Düşünüyorum. Kore Malı S4 MİNİ Kullananlar Memnunmusunuz ?? Acil Cevap Yazarsanız Sevinirim..  :yardimyardim:
Başlık: Ynt: Lütfen Çok Acill Bakarmısınız ??
Gönderen: rahman6767 - 03 Ekim 2014, 22:44:45
Eger satarsan alrim rica etsem ozeliklerni fotograflarni atarmsin
EhPortal 1.39.6 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat