Android Telefon Yazılım Rom Destek Teknoloji Sitesi

General Mobile Discovery => General Mobile Discovery Rom , Root => Konuyu başlatan: 10EMRE10 - 12 Temmuz 2018, 17:53:03

Başlık: General Mobile Discovery 2 Format Sonrası Açılmıyor
Gönderen: 10EMRE10 - 12 Temmuz 2018, 17:53:03
Merhaba arkadaşlar. General Mobile Discovery 2 modelindeki telefonuma format attım. Daha sonra yeniden başlattığımda baktım ki General Mobile yazısı geliyor ama öyle kalıyor. Yazı gidiyor tekrar geliyor ama telefon açılmıyor. Recovery Mode'den telefonu eski haline döndürmeye çalıştım ama o menü de gelmiyor. Telefonu bilgisayara taktığımda bi görüyo bi görmüyo.Bu yüzden rom atamıyorum
Bazen telofonu taktığımda ışığı sürekli yanıyor ama bu seferde bilgisayar görmüyor.  :yardimyardim:
Başlık: Ynt: General Mobile Discovery 2 Format Sonrası Açılmıyor
Gönderen: Arѕlαɴвoвo4 - 13 Temmuz 2018, 12:17:45
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş YapMerhaba arkadaşlar. General Mobile Discovery 2 modelindeki telefonuma format attım. Daha sonra yeniden başlattığımda baktım ki General Mobile yazısı geliyor ama öyle kalıyor. Yazı gidiyor tekrar geliyor ama telefon açılmıyor. Recovery Mode'den telefonu eski haline döndürmeye çalıştım ama o menü de gelmiyor. Telefonu bilgisayara taktığımda bi görüyo bi görmüyo.Bu yüzden rom atamıyorum
Bazen telofonu taktığımda ışığı sürekli yanıyor ama bu seferde bilgisayar görmüyor.  :yardimyardim:

Hangi yöntemle format attınız?
- Ayarlardan fabrika ayarlarına dönerek.
- Recovery modda Wipe data/Format factory ile.
- Yardımcı program ile, SP Flash Tool Vs.

Format atarken telefon şarjdan veya başka bir sebepten dolayı formatı tamamlamamış olabilir. Yada recovery modda format atarken Wipe dalvik cache yapmışsanız bundan dolayıda telefon açılmıyor olabilir. Her şekilde de telefon soft brick olmuş. Tek çözümü sıfırdan rom yüklemek. Alttaki linkte mevcut anlatımıyla beraber.
Link:
  • Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş Yap

  • Eğer PC telefonu görmüyor ise SP Flash Tool ve MTK driver'larının düzgün yüklenip yüklenmediğine dikkat et, gerekirse sil tekrar yükle. Bazen antivirüs programları Vs. uygulamayı zararlı olarak görüp engelleyebiliyorlar. İşlem yaparken devre dışı bırak. Kullandığın USB kablosuna ve onu taktığın PC portunada dikkat et. Sağlam mı değilmi diye. PC kasasının arka USB portlarınıda dene. Baktın hepsi sorunsuz bu seferde SP Flash Tool ile romu seç download butonuna bas ve kapalı halde olan telefonunun ses kısma yada ses yükseltme tuşuna yada her ikisine basılı tut bırakma USB kablosunu tak. Telefonu tanıyıp işlemi başlayana kadar bırakma. İşlem başlarsa bırak ama eğer yinede başlamaz ise ya senin telefonun USB girişi yada anakartı arızalı olabilir.
    Başlık: Ynt: General Mobile Discovery 2 Format Sonrası Açılmıyor
    Gönderen: 10EMRE10 - 13 Temmuz 2018, 13:05:13
    Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş YapHangi yöntemle format attınız?
    - Ayarlardan fabrika ayarlarına dönerek.
    - Recovery modda Wipe data/Format factory ile.
    - Yardımcı program ile, SP Flash Tool Vs.

    Format atarken telefon şarjdan veya başka bir sebepten dolayı formatı tamamlamamış olabilir. Yada recovery modda format atarken Wipe dalvik cache yapmışsanız bundan dolayıda telefon açılmıyor olabilir. Her şekilde de telefon soft brick olmuş. Tek çözümü sıfırdan rom yüklemek. Alttaki linkte mevcut anlatımıyla beraber.
    Link:
  • Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş Yap

  • Eğer PC telefonu görmüyor ise SP Flash Tool ve MTK driver'larının düzgün yüklenip yüklenmediğine dikkat et, gerekirse sil tekrar yükle. Bazen antivirüs programları Vs. uygulamayı zararlı olarak görüp engelleyebiliyorlar. İşlem yaparken devre dışı bırak. Kullandığın USB kablosuna ve onu taktığın PC portunada dikkat et. Sağlam mı değilmi diye. PC kasasının arka USB portlarınıda dene. Baktın hepsi sorunsuz bu seferde SP Flash Tool ile romu seç download butonuna bas ve kapalı halde olan telefonunun ses kısma yada ses yükseltme tuşuna yada her ikisine basılı tut bırakma USB kablosunu tak. Telefonu tanıyıp işlemi başlayana kadar bırakma. İşlem başlarsa bırak ama eğer yinede başlamaz ise ya senin telefonun USB girişi yada anakartı arızalı olabilir.

    Bilgisayara taktım sürekli okuyor bilgisayar led ışığıda yanıyor rom atmayı denedim How to Fix brom error s_ft_enable_dram_fail (4032)hatasını verdi ve bu hatadan sonra bilgisayar usb aygıtını tamıda hatası veriyor ve led ışığı yanmıyor bir kez daha böyle olmuşdu notebooka taktım düzeldi ama şimdi düzelmiyor ?? Ama download tuşuna basığımda usb kablosu takılıydı ve ses açma kapamaya basmadım .
    Başlık: Ynt: General Mobile Discovery 2 Format Sonrası Açılmıyor
    Gönderen: 10EMRE10 - 13 Temmuz 2018, 14:20:00
    Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor Üye ol Veya Giriş YapBilgisayara taktım sürekli okuyor bilgisayar led ışığıda yanıyor rom atmayı denedim How to Fix brom error s_ft_enable_dram_fail (4032)hatasını verdi ve bu hatadan sonra bilgisayar usb aygıtını tamıda hatası veriyor ve led ışığı yanmıyor bir kez daha böyle olmuşdu notebooka taktım düzeldi ama şimdi düzelmiyor ?? Ama download tuşuna basığımda usb kablosu takılıydı ve ses açma kapamaya basmadım .

    Şimdi duzeldi ama bi gelip bi gidiyor uzun aralıklarla 2.okudugu zaman com9 belirtilmeyen olarak çıkıyor.
    EhPortal 1.39.6 © 2026, WebDev
    mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat