Merhaba arkadaşlar S4 çin malı telefonum açıldıktan 10 saniye sonra tekrar başlıyor ayarlara vs. girmeye pek vaktim olmuyor pili çıkartana kadar sürekli bu şekilde reset atıyor acaba bu sorun yanlış rom danmı kaynaklanıyor yeni bir rom yüklesem telefonumu kullanabilirmiyim rom konusunda yardımcı olabilirmisiniz
S4 bitti artık sana s6 satayım istersen
Teşekkür ederim telefonum var extra bir telefona ihtiyacım yok bu telefonu hayata döndürebilirmiyim reset atmasının sebebini araştırıyorum tamiri konusunda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa iletişime geçebilirim . İlk defa çin malı telefon aldım 10 gün sonra bu hale geldi içinde çince bir uygulama vardı uygulamalardan onu kaldırdıktan sonra olabileceğini düşünüyorum sorun tam olarak nedir sizce..