Android Telefon Yazılım Rom Destek Teknoloji Sitesi

Replika  Samsung MTK Galaxy Note Serisi => MTK Galaxsy Note 3 => MTK Galaxy Note , Note 2 , Note 3 Sorunlar Çözümleri => Konuyu başlatan: Ustad65 - 18 Mayıs 2014, 21:18:51

Başlık: ADMİNİM KONUYU NEDE SİLDİNİZ Ustad65 !!!
Gönderen: Ustad65 - 18 Mayıs 2014, 21:18:51
ACTIGIM KONUYU SİLMİŞSİNİZ YARDIMCI OLAMIYORSANINIZ YOK DİYİN BİLMİYORUZ DİYİN AMA HABERSİZ BİR ŞEKİLDE KORKARAK KONU SİLMEYİNİZ RİCA EDİYORUM
BENDE MODERATÖRÜM BASKA FORUMDA BEN HİÇ BİR ZAMAN AÇIKCA SÖYLİYEYİM SİZİN GİBİ KONU SİLMEYE GEREK DUYMADIM NEYSE  İYİ GÜNLER
Başlık: Ynt: ADMİNİM KONUYU NEDE SİLDİNİZ Ustad65 !!!
Gönderen: αη∂яσι∂ кιηg - 18 Mayıs 2014, 21:23:00
Kim ne konunu silmiş arkadaşım sitem yapıyorsun ama elinde var mı silindiğine dair kanıt. Girip insanları suçluyorsun. Ne için nereye konu açmıştın bi güzelce yaz bizlerde bakıp ilgilenelim. İnsanları töhmet altında bırakıp birde arkanızı dönüp gidiyorsunuz Asıl bu yazdığınız ve konunuz tam silmelik ama nedir sorun.
Başlık: Ynt: ADMİNİM KONUYU NEDE SİLDİNİZ Ustad65 !!!
Gönderen: αη∂яσι∂ кιηg - 18 Mayıs 2014, 21:25:27
http://www.replikacep.com/1otm-1288adsivdofwtohd-acillll-t2677.16.html (http://www.replikacep.com/1otm-1288adsivdofwtohd-acillll-t2677.16.html)


Yardımcı olmak istemeyen admin size kaç tane mesaj yazmış ayıptır bu kadar haksız ithamda bulunmayınız.
EhPortal 1.39.6 © 2026, WebDev
mekan bizim almanya chat sohbet cinsel sohbet sohbet mobil sohbet dini chat