Merhaba arkadaşlar note 2 im şarj olmuyordu şarja taktığımda şarj olacağına şarj düşüyordu başka şarj aletleriyle de denedim olmuyordu şarj soketi sorunludur dedim şarj soketini değiştim gene aynı sorun oldu bu sefer yeni şarj aleti aldım.Bu sefer de şarj düşmüyor ama sürekli sabit yada 1 saatte %5-10 artıyo. Live Charging de max 1698 min 1698 avarage 1698 yazıyor. batarya da yeni bu arada 3. bataryam sürekli batarya şişiyordu bunu düzgün kullandım şuan bataryamın durumu iyi bence .(Bütün forumu aradım şarj soketi şarj kablosu değiştirin yazılmış konularda sorunum o değil başka neden olabilir sorun )