Arkadaşlar bakmadığım yer kalmadı. General mobile discovery kullanıyorum. Rom yüklemek için cwm ve mobile uncletools programlarını kullandım. cwm olmayınca mobile uncletools programından elle cwm recovery dosyasını seçtim. Ama seçtikten sonra telefonu recovery moda getirmeye çalışırken bir türlü geçmiyor. General mobile yazısı geliyor ve donuyor sonra tekrar açılıyor telefon.lütfen yardım edin dostlar 3 gündür araştırıyorum ama bir şey bulamadım