arkadaşlar bugün arkadaşlarla android geyiği yapıyorduk, ben yaklaşık 6 aydır s2 kullanıyorum bişeyler öğrndiğimi sanıyordum, birisi dediki root yapmadan istediğin romu odinle atabilirsin orjinalliği gitmez dedi şaşırdım,neyse konuya geliyim
ben s2 yi aldığımdan beri hiç kies harici güncellemedim. meşhur romlrdan birini atmak istesem odinle olurmu atılabilirmi,atsam kies tekrar güncellem olarak görebilirmi
valla bildiklerimdede şaşırdım