samsung note 3 mtk 6572 :yardimyardim: Hardware : MT6572
Model : Samsung GALAXY Note 3
Build number : ALPS.JB3.MP.V1
Build date UTC : 20140512-115032
Android v : 4.4.2
Baseband v: MOLY.WR8.W1315.MD.WG.MP.V1.P2, 2013/10/24 16:17
Kernel v : 3.4.5 (rs@rs-ThinkStation-D30) (gcc version 4.6.x-google 20120106 (prerelease) (GCC) ) #1 SMP Mon May 12 19:49:12 CST 2014
Uboot build v : -----
LCD Driver IC : 1-nt35517_qhd_dsi sitede cihaz özellikleri buna uygun olan bütün romları denedim hepsinde aynı sorun oldu ya rusça yazılarda kalıyor yada samsung yazısında yedek alma işleminde hata yaptım yada cihazda sorun oldu kendi yedeğini yüklediğimde reset atıyor bu konu ile ilgili bana yardımcı ola bilicek biri varmıdır
Samsung yazısında kalan romlarda özellikler tutuyorsa ve hata vermeden yükleniyorsa,yükleme işleminden sonra cwmden wipe data/factory reset yapın.
çok sağol hocam dediğini yaptım şimdi açıldı bir haftadır cihaz açılmıyordu verdiğin bilgi için teşekkür ederim :neseliiii:
Telefonunun açılmasina sevimdim yardımcı olabilsem ne mutlu...
SM-G920F cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
(https://www.replikacep.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs29.postimg.org%2Fy885e7hxj%2Ftel_res.jpg&hash=3a6c40cabd0fa5b4031e498ad4b7806a0b9cd66d) (http://postimage.org/)
tecrübeli arkadaşlar bu konularda biz acemiyiz telefon 1 haftadır kapalı buna uyan room varsa bir yardımcı olabilirmi acaba hayırlı işler...
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Üye ol Veya Giriş Yap
tecrübeli arkadaşlar bu konularda biz acemiyiz telefon 1 haftadır kapalı buna uyan room varsa bir yardımcı olabilirmi acaba hayırlı işler...
Telefonun LCD Driver IC'si görünmüyor. O olmadan rom bulamazsınız. Üstelik telefonunuzun baseband ve kerneline görede uygun rom bulamadım.
Telefonunuzun romu internette olmayabilir.
evet üstat yok lcv driveri tel hiç açılmıyor buna uyacak room yokmu acaba veya başka bir çaresi varmı
Aşağıda yazan yazıya göre ROOT yapmadığınızı söylüyor. ROOT yaptığınızda LCD Driver IC si gözükecektir. Denediyseniz kusuruma bakmayınız, dikkatinizden kaçmış olabileceğini düşündüğüm için söyledim ya da ilk kez yapıyorsanız diye. Hayırlı akşamlar.
su an telefon hiç açmıyor root atamıyorum. atabilsem halletcem ama olmuyor