merhaba arkadaslar
elimde 1 adet note 3 var 5 inç bu telefonun arka vidaları düşmüş bende kapagı duzeltip taktıgımda ekran gitti şu anda ses var dokunmatik çalışıyor ama ekranda goruntu yok. bunu nasıl çözeriz acaba? flekslere baktım sorun yok gibi gozukuyordu.
1- Ekrana ışık geliyor mu? Yani telefon kapalıyken siyah ekran açılınca ışık geliyor mu ekrana ?
2- Ekran board'ına bak kontrol et. Başka bir Note 3'ten ekranı takıp dene. Flex'in girdiği yeri kontrol et. Mutlaka çalışması lazım.
1 Teşekkürü fazla görme. :)
İyi Forumlar :)
ekrana ışık gelmiyor elimde birden fazla note 3 var lakin bu elimdeki bozulan türden telefonu ilk defa görüyorum ve uygun ekran da yok elimde.
bu durumu nasıl çözeriz acaba?
Sorun donanımsalda oabilir yazılımsalda, bi telefoncuya götürün yada ücretli destek veren üyelerimiz mevcut.
http://www.replikacep.com/mtk-657272a75778282v8989v-power-ic-rom-islemci-degistirme-yigit-iletisim-t11829.0.html (http://www.replikacep.com/mtk-657272a75778282v8989v-power-ic-rom-islemci-degistirme-yigit-iletisim-t11829.0.html)
http://www.replikacep.com/deeepo-elektronik-uvretli-teknik-destek-t17620.0.html;msg37249#msg37249 (http://www.replikacep.com/deeepo-elektronik-uvretli-teknik-destek-t17620.0.html;msg37249#msg37249)
http://www.replikacep.com/orjinal-ve-replika-telefon-tamiri-yapilir-izmir-t16493.0.html;msg36038#msg36038 (http://www.replikacep.com/orjinal-ve-replika-telefon-tamiri-yapilir-izmir-t16493.0.html;msg36038#msg36038)