Hayırlı Günler Arkadaşlar. Geçenlerde s6 romu yükleyeyim deniyeyim derken brick etttim cihazı
Şu an telefon hiç açılmıyor . güç düğmesine basınca filan açılmıyor
Driver Yükleyemiyorum arada unknown device hatasıda veriyor .
arada bi kaç driver yükledim sp flash toolsda kıurmızıda takılıp kalıyor .
lütfen acil yardım edin.
(https://www.replikacep.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FOq5Vl5.png&hash=a0067fc2b6fc3d1261f1684fcb304f6baeb61f62) (http://hizliresim.com/Oq5Vl5)
Bataryada şarj var bilinmeyen aygıt da 2 saniyede bir gidip geliyor
Preloaderden kaynaklı,farklı preloader yüklediğn için yada preloader silindiği için yapıyor büyük ihtimalle,düzeltilmesi zor bi durum,flashtool yedeğin varsa yedeğini yada telefonuna uyumlu rom bulup önce format yaptıktan sonra download ile yüklemeyi dene hatta kesin uyumlu olduğuna eminsen 2-3 dakikalık aralıklarla10-15 defa dene.Olmazsa ancak boxla düzeltilebilir, ücretli destek veren arkadaşlarla bi görüş.
http://www.replikacep.com/mtk-657272a75778282v8989v-power-ic-rom-islemci-degistirme-yigit-iletisim-t11829.0.html (http://www.replikacep.com/mtk-657272a75778282v8989v-power-ic-rom-islemci-degistirme-yigit-iletisim-t11829.0.html)
http://www.replikacep.com/deeepo-elektronik-uvretli-teknik-destek-t17620.0.html;msg37249#msg37249 (http://www.replikacep.com/deeepo-elektronik-uvretli-teknik-destek-t17620.0.html;msg37249#msg37249)
acaba teamdan yardım edebilirmisin ? yapamıyorum