arkadaşlar replika gurup bölümü açılmıştır bu bölüme erişim yoktur sadece vip üyeler görebilir
sizde replika gurubuna katılmak istiyor çelışmalarınızı bu bölümde sergilemek stiyorsanız
gurup üyelerine katılmak için bu konudan başvuru yapabilirsiz
BURDAKİ MAKSAT GRUP KURARAK FORMA HAKKINI VEREN ARKADAŞLARIN KENDİ YEDEKLERİNİ SAKLAYA BİLECEGİ VE GRUP ÜYELERİNDEN BAŞKA KİMSENİN GÖRMEMESİNİ SAGLAMAKTIR BU BÖLÜM VİP ÜYELERE ÖZEL BİR BÖLÜMDÜR YETKİLERİDE ÖZEL OLACAKTIR BU GURUPTAKİ ARKADAŞLARIN
AÇILMIŞ OLAN BÖLÜME SADECE VİP ÜYELER ERİŞEBİLECEKTİR
:vur:
Paylasim icin tesekkurleer
MÜTHİŞ
Emeğine Sağlık