bildirim çubuğu şeffaf yapma ve saat rengini ayarlama ;)

Başlatan bozkurt-_-05, 08 Ocak 2014, 00:15:49

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

arkadaşlar bu linkteki dosyayı indirelim.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

rardaki iki dosyayı hafıza kartına atalım sonra sırasyla de.....xposed..installer  ve xposed tweakerı yükleyelim.
iki dosyada menüde oluşacaktır.
xposed tweakera girip statüs bar diyoruz ve oradan gerekli ayarlamaları yapıyoruz.bunlar;
şuan bende yüklü olmadığından tahmini anltıcam zor değil zaten anlaşılır bi şey herkez yapabilcektr.
altta iki tane sütun ve bi tane üsterinde satr var ve satırda kaydırma çubuğu var bu çubuğu kaydırarak şeffaflığın derecesini ayarlyoruz tabi aaktif ediyoruz "tikli"olması gerek statüs bar ;)
sonra xposede giriyoruz ve modüllerden xposed tweakerı seçiyoruz freamwork güncel değil vs der güncelle diyin ve bi ekran gelcek 4tane seçenek var. hızlı başlat diyin ve yaptığınz ayarlar şeklinde tel yeniden açılsın ve görün ;) Mesajı Paylaş



Hocam verdiğin bu apk ler s3 minide çalışmıyor

E-Tab10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Mesajı Paylaş
  • Android version: 2.3.3
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Sorunu olan arkadaşlar mesaj veya istek yollayabilir. Nick ini söylerse iyi olur.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Hocam verdiğin bu apk ler s3 minide çalışmıyor

E-Tab10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

kardeşim yapcak bi şey yok o zaman. s3de normal uygulama kurulumu ile yüklnmiş oluğ denenmiş ve hiç bı sıkıntı ile karşılaşılmamştr. Mesajı Paylaş


  • Android version: 2.3.3
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Sorunu olan arkadaşlar mesaj veya istek yollayabilir. Nick ini söylerse iyi olur.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Android 4.x apklerini çalıştırırsam yapıcam.


Nasıl çalıştıracaksınız :) ? Mesajı Paylaş

Mesut hocam yapmasını biliyormuş şuan onu yapıyor. Olursa süper olucak. Mesajı Paylaş
  • Android version: 2.3.3
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Sorunu olan arkadaşlar mesaj veya istek yollayabilir. Nick ini söylerse iyi olur.

teşekkürler çok faydalı oldu....






Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap Mesajı Paylaş
  • Android version: 5.0
  • LCD Driver IC: Samsung
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter