Gönderen Konu: Yardım LütfenS5-I9600 USB soket bağlantısı sürekli güç kesiyor (Power sorunu )  (Okunma sayısı 414 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • baggio1717

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 5
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Samsung Galaxy Grand 2
  • Ruh Halim:
Arkadaşlar cihazı Bilgisayara bağladığım zaman USB sanki takılı kalmış gibi sürekli yeni donanım bulma sesi çıkarıp duruyor ve hatta Şarz aletinden denemeye çalıştığında da aynı şey oluyor.  telefona anlık bir ışık geliyor ve hemen sönüyor prizdeyken arasıra pil işareti görünüp kayboluyor . Bilgisayarda da Flash tools anlık görüp sonrasında hemen telefon gücü kesiyor ve doğal olarak hata mesajı alıyorum ve yükleme gerçekleşmiyor. Telefon tam açılmaya çalışırken gücü kesiyor bir türlü uyanamıyor. Sorun donanımsal mı yazılımsal mı emin değilim ama yedeğimi doğru aldığımdan ve yüklediğimden eminim daha önce çok kez yaptığım bir işlem fakat ilk defa böyle bir hata ile karşılaştım . Yardımcı olabilecek bilgili arkadaşlar konu hakkında yardımcı olabilirlerse çok sevinirim telefonsuz kaldım :( Yardımlarınızı bekliyorum ...  :yardimyardim: :sos:
« Son Düzenleme: 01 Ekim 2016, 23:47:25 Gönderen: baggio1717 »
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: 1-otm9605
 


  • Okunma sayısı 414 defa
  • MTK Genel sorun ve istekler
  • 5 Yanıt



  • baggio1717

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 5
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Samsung Galaxy Grand 2
  • Ruh Halim:
Yok mu yardım edecek olan telefon bekliyor boşta bilen arkadaşlar lütfen el atalım konuya telefonsuz kaldım  :yardimyardim:
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: 1-otm9605
 

  • baggio1717

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 5
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Samsung Galaxy Grand 2
  • Ruh Halim:
Gören olmadı mı şu konuyu ya bir kişi bile arkadaşlar en azından bir yorum yapın
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: 1-otm9605
 

  • baggio1717

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 5
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Samsung Galaxy Grand 2
  • Ruh Halim:
Yardım Lütfen ... Sanki içeriden bi tuş takılı kalmış gibi telefon açılmaya çalışırken güç kesiyor . Usb den bağladığım zamanda devamlı yeni donanım bulma sesi gelip gidiyor . Bilgisayar cihazı devamlı takıp çıkarıyormuşum gibi algılıyor yani . Yok mu bi hayırsever yardımcı arkadaş ya
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: 1-otm9605
 

  • baggio1717

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 5
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Samsung Galaxy Grand 2
  • Ruh Halim:
En az 6 saattir telefonsuz bekliyorum bir kişi bile yazmadı  :aglamaneolusddr:
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: 1-otm9605
 

  • umut11

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 10
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: s6
  • Ruh Halim:
usb kablon yada usb yuvan bozuk sanırım prize taktığındada aynı sey varsa yüksek ihtimal kablodan başka kablo ile denediniz mi ?
  • Android version: 5.1
  • LCD Driver IC: 5.1 inç
 


Paylas facebook Paylas myspace Paylas twitter
 


Yardım LütfenS5-I9600 USB soket bağlantısı sürekli güç kesiyor (Power sorunu ) Konusuna Ait Benzer Konular

İnternet Bağlantısı Sorunu
Wifiyi açıyorum ve bağlanıyorum sinyalda geliyor ama internete bağlanamıyorum sorunu nasıl çözerim Devamı...

Gösterim: 2226 - Yanıt: 2 - Başlatan:anlvrl35
Note 3 Veri Bağlantısı Sorunu
Arkadaşlar cihazım Note 3 Mtk6582 veri bağlantısnı kapatıorum sonradan tekrar 1 dakika geçmeden açılıyor sebebi nedir birde ağ m... Devamı...

Gösterim: 1226 - Yanıt: 0 - Başlatan:By_GıR_GıR
veri bağlantısı lütfen acil yardım edin
SLM BENİM S5 VR  veri bağlantısını açtığımda veya goglede arama yapcağımda reset atıyor wifi de tıkır tıkır çalısıyor ama bnm ve... Devamı...

Gösterim: 2839 - Yanıt: 12 - Başlatan:duman1