Gönderen Konu: Telefona Abuk Sabuk Şeyler Geliyor. TEKYÜREK ABİM YARDIM!!!  (Okunma sayısı 2845 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • ReplikaHayrani

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 3
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Samsung Galaxy  S5
  • Ruh Halim:
Abi Hayırlı Ramazanlar,Geçenlerde SAmsung Galaxy S5 Telefonum Hard Brick Olmuştu. Sayende Açabildim Allah Razı Olsun. Ancak Şöyle Bir Şey Var Ki Telefonum Wi-Fi Ye Bağlandığı An Da Saçma Sapan Uygulamalar İndiriyor,Çince ŞeyleR İniyor. Ne Yapsam Başarılı Olamadım. Bir Y ardım Eder Misin? Bir De Gapps Paketi Yükleme İşinde De İyi Olamadım. Root Atmada da :(
Root Programı Önerir Misin? Bir De Başım Belada Şu Saçma Sapan Reklamlarla. Telefonu DOlduruyor Hiçbirşey Açamıyorum. Kaldırana Kadar 10 Dakika Sürüyor. Zaten Oynama Hevesim Kaçıyor :( Bi Yardım Eder Misiniz?


Saygılarımla,
ReplikacepHayrani..
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: LCd
 


  • Okunma sayısı 2845 defa
  • MTK Genel sorun ve istekler
  • 6 Yanıt




  • kralcumaali66

  • *
  • Yeni Üye
  • Abi çok iyi yaa SDF:sd:f:sfd
  • İleti: 9
  • Nerden:İstanbul
  • Aldıgı Teşekkür: 2
  • Cinsiyet: Bay
  • Hayat paylaştıkça güzel :D
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Galaxy S4
  • Ruh Halim:
Ynt: Telefona Abuk Sabuk Şeyler Geliyor. TEKYÜREK ABİM YARDIM!!!
« Yanıtla #1 : 09 Temmuz 2015, 12:14:21 »
Key root master uygulamasini indirip 20 sn gibi bi sürede bilgisayarsiz root atabilirsin ve AdAway adli programi indirisen cince reklamlar ve kendiliginden inme gider ama AdAway uygulamasi root gerektirir ve google playde uoktur internette araştırıp bulabilirsin yardim ettiysem tesekkuru cok gorme  :by:
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 1-ili9806cfc
Hayatımız replika olmuş :D
 

  • ReplikaHayrani

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 3
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Samsung Galaxy  S5
  • Ruh Halim:
Ynt: Telefona Abuk Sabuk Şeyler Geliyor. TEKYÜREK ABİM YARDIM!!!
« Yanıtla #2 : 09 Temmuz 2015, 16:44:42 »
Ustam Teşekkür Ederim Ama Bu Root Programını Bulamadım. Bİ Yardım Et Hele :)
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: LCd
 

  • kralcumaali66

  • *
  • Yeni Üye
  • Abi çok iyi yaa SDF:sd:f:sfd
  • İleti: 9
  • Nerden:İstanbul
  • Aldıgı Teşekkür: 2
  • Cinsiyet: Bay
  • Hayat paylaştıkça güzel :D
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Galaxy S4
  • Ruh Halim:
Ynt: Telefona Abuk Sabuk Şeyler Geliyor. TEKYÜREK ABİM YARDIM!!!
« Yanıtla #3 : 09 Temmuz 2015, 20:12:06 »
Key root master link Linkleri gorebilmeniz icin izniniz yok! Uye ol veya Giris yap
Adaway link Linkleri gorebilmeniz icin izniniz yok! Uye ol veya Giris yap

Keşke daha çok yardım edebilsem
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 1-ili9806cfc
Hayatımız replika olmuş :D
 

  • ReplikaHayrani

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 3
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Samsung Galaxy  S5
  • Ruh Halim:
Ynt: Telefona Abuk Sabuk Şeyler Geliyor. TEKYÜREK ABİM YARDIM!!!
« Yanıtla #4 : 12 Temmuz 2015, 01:48:20 »
Ustam 2 Sindede Virüs Var dio Almıyor.
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: LCd
 

  • efebakan

  • **
  • Acemi Üye
  • İleti: 26
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: N9100u
  • Ruh Halim:
Ynt: Telefona Abuk Sabuk Şeyler Geliyor. TEKYÜREK ABİM YARDIM!!!
« Yanıtla #5 : 31 Ağustos 2015, 12:46:43 »
Linkleri gorebilmeniz icin izniniz yok! Uye ol veya Giris yap
Abi Hayırlı Ramazanlar,Geçenlerde SAmsung Galaxy S5 Telefonum Hard Brick Olmuştu. Sayende Açabildim Allah Razı Olsun. Ancak Şöyle Bir Şey Var Ki Telefonum Wi-Fi Ye Bağlandığı An Da Saçma Sapan Uygulamalar İndiriyor,Çince ŞeyleR İniyor. Ne Yapsam Başarılı Olamadım. Bir Y ardım Eder Misin? Bir De Gapps Paketi Yükleme İşinde De İyi Olamadım. Root Atmada da :(
Root Programı Önerir Misin? Bir De Başım Belada Şu Saçma Sapan Reklamlarla. Telefonu DOlduruyor Hiçbirşey Açamıyorum. Kaldırana Kadar 10 Dakika Sürüyor. Zaten Oynama Hevesim Kaçıyor :( Bi Yardım Eder Misiniz?


Saygılarımla,
ReplikacepHayrani..
Konunun devamı gelmemiş  bende de aynı sorun var yardımcı olabilirmisiniz
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 1-otm 1283a_hd720-dsi
 

  • efebakan

  • **
  • Acemi Üye
  • İleti: 26
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: N9100u
  • Ruh Halim:
Re: Telefona Abuk Sabuk Şeyler Geliyor. TEKYÜREK ABİM YARDIM!!!
« Yanıtla #6 : 20 Eylül 2015, 14:52:46 »
merhaba sorununuzu çözebildinizmi
  • Android version: 4.2.2
  • LCD Driver IC: 1-otm 1283a_hd720-dsi
 


Paylas facebook Paylas myspace Paylas twitter
 


Telefona Abuk Sabuk Şeyler Geliyor. TEKYÜREK ABİM YARDIM!!! Konusuna Ait Benzer Konular

TEKYÜREK YARDIM S4 launcheri Nasıl yükleyebilirm
orjinal s4 temasına nasıl geri çevirebilirim ?  Bu stil hiç güzel değil.Ne yaptıysam değiştriremedim Devamı...

Gösterim: 2424 - Yanıt: 2 - Başlatan:dermen23
TAM 3 AY OLDU KAN KSUTUM YARDIM EDİN BU TELEFONA
Hardware   : MT6572Model      : GT-I9500Build number   : ALPS.JB3.MP.V1Build date UTC   : 20131226-025337Android  v   : 4.2.2Bas... Devamı...

Gösterim: 3072 - Yanıt: 7 - Başlatan:everesir
ACİL YARDIM TEKYÜREK ...
MTK 6572 CİHAZIM VAR FABRİKA AYARLARINA DÖNÜNCE APP STORE SİLİNDİ ROM ATMAM LAZIM NASIL ATABİLRİM ? Devamı...

Gösterim: 1488 - Yanıt: 1 - Başlatan:serkan06