Gönderen Konu: Replika Note 3 ROM Lazım  (Okunma sayısı 600 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • erencan_38

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 3
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Wave II & iPhone 4 GSM
  • Ruh Halim:
Replika Note 3 ROM Lazım
« : 19 Mayıs 2016, 19:39:42 »
merhaba arkadaşlar.

brick olmuş bi note 3'üm var. daha önce cwm recovery flashlarken bi hata yaptım (:alsana:) sistem açılmıyordu. sadece factory mode'dan reboot yapınca boot ediyordu. eskiden build.prop editlerken sistemi çökertmiştim ordan aklımda kalan biraz bilgi var yoksa sistem bilgilerini tam hatırlamıyorum...

hatırladıklarım şöyle :

Hardware : MT6572 (UNIVERSAL5410 is fake) olarak hatırlıyorum
Model : SM-N9006
Build number : JSS15J.N9006ZCUBMI5
Android  v : 4.3 yada 4.2.2
Baseband v: N9006ZCUBMI3
Kernel v : se.infra@SEP ile başlıyor ondan kesin eminim


işte böyle. daha fazla bilgi gerekirse veririm arkadaşlar. yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. :yardimyardim:

  • Android version: 5.1
  • LCD Driver IC: bilmiom valla 123456x789
 


  • Okunma sayısı 600 defa
  • MTK Genel sorun ve istekler
  • 2 Yanıt




  • erencan_38

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 3
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: Wave II & iPhone 4 GSM
  • Ruh Halim:
Ynt: Replika Note 3 ROM Lazım
« Yanıtla #1 : 21 Mayıs 2016, 21:11:37 »
Günceldir  :cay:
  • Android version: 5.1
  • LCD Driver IC: bilmiom valla 123456x789
 

  • silivriserdar

  • *
  • Kahraman üye
  • süper Moderatör
  • İleti: 346
  • Begeni: 6 Adet
  • Aldıgı Teşekkür: 102
  • Cinsiyet: Bay
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Ruh Halim:
Ynt: Replika Note 3 ROM Lazım
« Yanıtla #2 : 20 Haziran 2016, 03:44:49 »
Linkleri gorebilmeniz icin izniniz yok! Uye ol veya Giris yap
merhaba arkadaşlar.

brick olmuş bi note 3'üm var. daha önce cwm recovery flashlarken bi hata yaptım (:alsana:) sistem açılmıyordu. sadece factory mode'dan reboot yapınca boot ediyordu. eskiden build.prop editlerken sistemi çökertmiştim ordan aklımda kalan biraz bilgi var yoksa sistem bilgilerini tam hatırlamıyorum...

hatırladıklarım şöyle :

Hardware : MT6572 (UNIVERSAL5410 is fake) olarak hatırlıyorum
Model : SM-N9006
Build number : JSS15J.N9006ZCUBMI5
Android  v : 4.3 yada 4.2.2
Baseband v: N9006ZCUBMI3
Kernel v : se.infra@SEP ile başlıyor ondan kesin eminim


işte böyle. daha fazla bilgi gerekirse veririm arkadaşlar. yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. :yardimyardim:

Linkleri gorebilmeniz icin izniniz yok! Uye ol veya Giris yap


Alıntı yaparak cevaplayın.
 


Paylas facebook Paylas myspace Paylas twitter
 


Replika Note 3 ROM Lazım Konusuna Ait Benzer Konular

LCD Driver IC : 1-hx8389b_dsi_vdo_hsd Replika note 3 temiz cwm rom lazım
Hardware : MT6572Model : Samsung GALAXY Note 3Build number : ALPS.JB3.MP.V1Build date UTC : 20140104-083740Android  v : 4.4Baseb... Devamı...

Gösterim: 2073 - Yanıt: 1 - Başlatan:LuLz
Note 3 replika Acil Cwm Rom Lazım
Telefonuma yanlış gapss paketi yükledim telefonum bozuldu hiç bişe çalışmıyo Telefonumun özellikleriHardware : MT6572Model : SM-... Devamı...

Gösterim: 1594 - Yanıt: 1 - Başlatan:Emircan_8
Note 3 Replika Acil Rom Lazım
Linkleri gorebilmeniz icin izniniz yok! Uye ol veya Giris yap      Devamı...

Gösterim: 1449 - Yanıt: 2 - Başlatan:Emircan_8