Gönderen Konu: iphone 6 cilmiyor yardim!!!  (Okunma sayısı 1356 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • TuRoK

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 3
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: iphone 6 replica
  • Ruh Halim:
iphone 6 cilmiyor yardim!!!
« : 22 Mart 2016, 14:34:25 »
 :undecid:  Beyler root aticaktim yedekleme yaptim reedpack yaptim sonra yedekledi ondan sonra telefonu yanlislik flashtoll dan formatladim simdi telefon hic acilmiyo usb taktigimda goruyo ama sonra gidiyo ve bilgisayarda yukleme hatasi diyo usb de  :yardimyardim: :alsana: :alsana: :alsana:
  • Android version: iphone ios 8.0
  • LCD Driver IC: 5.5
 


  • Okunma sayısı 1356 defa
  • MTK Genel sorun ve istekler
  • 6 Yanıt



  • arslanbobo4

  • *
  • Tam üye
  • Moderatör
  • İleti: 88
  • Yas:19
  • Nerden:DOĞUNUN İNCİSİ TUŞBA
  • Aldıgı Teşekkür: 68
  • Cinsiyet: Bay
  • BaRo_BeY
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: mtk6572 sm-n900
  • Ruh Halim:
Ynt: iphone 6 cilmiyor yardim!!!
« Yanıtla #1 : 23 Mart 2016, 17:07:30 »
Linkleri gorebilmeniz icin izniniz yok! Uye ol veya Giris yap
:undecid:  Beyler root aticaktim yedekleme yaptim reedpack yaptim sonra yedekledi ondan sonra telefonu yanlislik flashtoll dan formatladim simdi telefon hic acilmiyo usb taktigimda goruyo ama sonra gidiyo ve bilgisayarda yukleme hatasi diyo usb de  : :alsana:
kardeşim reedback yedeğin varsa sorun yok geri yükle o yedeği hem bide yanlışlıkla nasıl format atabilirsinki???? ancak formata tıklayıp telefonu söküp tekrar takarsan formatlama başlar!!!  sen bi bilgisayardaki hatanın resmini paylaşta , ALLAH büyüktür.. :love:
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: 1-İLİ9807_bft_cpt_qhd
 

  • TuRoK

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 3
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: iphone 6 replica
  • Ruh Halim:
Ynt: iphone 6 cilmiyor yardim!!!
« Yanıtla #2 : 23 Mart 2016, 20:58:53 »
hocam tesekkur ederim de bilgisayarda hata filan yok hic bi yerde telefon hic acilmiyo

bilgisayar gormuyo telefonu sikinti orda odin diye programdan deniyim dedim oda olmadi

reedback leyip rom dosyasi olusturdum ama telefon hic acilmadigindan bise yapamiyorum ....
  • Android version: iphone ios 8.0
  • LCD Driver IC: 5.5
 

  • arslanbobo4

  • *
  • Tam üye
  • Moderatör
  • İleti: 88
  • Yas:19
  • Nerden:DOĞUNUN İNCİSİ TUŞBA
  • Aldıgı Teşekkür: 68
  • Cinsiyet: Bay
  • BaRo_BeY
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: mtk6572 sm-n900
  • Ruh Halim:
Ynt: iphone 6 cilmiyor yardim!!!
« Yanıtla #3 : 23 Mart 2016, 23:48:33 »
Linkleri gorebilmeniz icin izniniz yok! Uye ol veya Giris yap
hocam tesekkur ederim de bilgisayarda hata filan yok hic bi yerde telefon hic acilmiyo

bilgisayar gormuyo telefonu sikinti orda odin diye programdan deniyim dedim oda olmadi

reedback leyip rom dosyasi olusturdum ama telefon hic acilmadigindan bise yapamiyorum ....


arkadaşım yedekte readbackın var tek mesele onu telefona yuklemen bunun içinde bilgisayarın telefonu tanıması lazım.sen odinle uğraşmayı bırak odin mtklarda işe yaramazki!!
şimdi telefon tepki vermiyorsa brick olmuştur o telefonu sadece test point haline getirdiğin usb kabloyla pcye tanıtabilirsin.
alltaki videoyu izle aynısından bi kablo yap.. :yeter:


Linkleri gorebilmeniz icin izniniz yok! Uye ol veya Giris yap
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: 1-İLİ9807_bft_cpt_qhd
 

Ynt: iphone 6 cilmiyor yardim!!!
« Yanıtla #4 : 24 Mart 2016, 02:49:58 »
Bi ihtimal tüm tuşlarına Basılı turtup PC'ye bağla belki pc algılar şansına artık.


İPhone 5s 16 gb iOS 8.4  jailbreak
 

  • TuRoK

  • *
  • Yeni Üye
  • İleti: 3
  • Aldıgı Teşekkür: 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Replikacep
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: iphone 6 replica
  • Ruh Halim:
Ynt: iphone 6 cilmiyor yardim!!!
« Yanıtla #5 : 24 Mart 2016, 12:43:47 »
hocam saol telefonu gordu de simdi nasil geri yuklucez hata veriyo flash tool reedback var masaustunde ...
  • Android version: iphone ios 8.0
  • LCD Driver IC: 5.5
 

  • arslanbobo4

  • *
  • Tam üye
  • Moderatör
  • İleti: 88
  • Yas:19
  • Nerden:DOĞUNUN İNCİSİ TUŞBA
  • Aldıgı Teşekkür: 68
  • Cinsiyet: Bay
  • BaRo_BeY
    • Aktiflik

    • Deneyim

    • Seviye

  • Telefon Modeli: mtk6572 sm-n900
  • Ruh Halim:
Ynt: iphone 6 cilmiyor yardim!!!
« Yanıtla #6 : 24 Mart 2016, 17:04:46 »
Linkleri gorebilmeniz icin izniniz yok! Uye ol veya Giris yap
hocam saol telefonu gordu de simdi nasil geri yuklucez hata veriyo flash tool reedback var masaustunde ...
nasıl bir hata mesela
  • Android version: 4.4.2
  • LCD Driver IC: 1-İLİ9807_bft_cpt_qhd
 


Paylas facebook Paylas myspace Paylas twitter
 


iphone 6 cilmiyor yardim!!! Konusuna Ait Benzer Konular

iphone 6 systemUI.odex silindi elinde olan arkadaslar yardim lutfen
Bu site sayesinde telefonumu kurtardim cok sagolun suan sytemUI.odex dosyalari silindi elinde olan arkadaslarimiz gonderebilirmi... Devamı...

Gösterim: 1182 - Yanıt: 0 - Başlatan:sezer74400
Iphone 6 MTK6572 Çince Factory Mode Test Yaptım Açılmıyor YARDIM
Arkadaşlar lütfen yardım edin cihazda root yetkisi yaptım sonra çince factory moda girdim ilk seçeneği tıkladım her şeyi test et... Devamı...

Gösterim: 6059 - Yanıt: 6 - Başlatan:wanqud
Iphone 6 MT6572, kamera ve Led Flash islemiyor acil yardim lutfen Bakuden
Merheba arkadaslar,ilk once Bakuden Hepineze selamlar.Telefon Iphone 6 64GB MT6572 (MT6572_S00 - 0x0000ca01 - EXT_26M) LCD Drive... Devamı...

Gösterim: 566 - Yanıt: 0 - Başlatan:Ramin